EUR: 29.16
USD: 27.42

Як кияни пропонують боротися із засиллям реклами у місті

14:45
01.11.2016
Як кияни пропонують боротися із засиллям реклами у місті

Кияни потерпають від засилля реклами у місті. Про це свідчать зокрема результати опитування Київського міжнародного інституті соціології  і опитування на сайті "Вечірки".

На думку наших читачів подолати засилля зовнішньої реклами у Києві можна кількома способами. Більшість - 28% - вважає, що треба жорстоко карати за порушення діючих правил розміщення реклами; ще 21% - хочуть, аби були затверджені чіткі і прості правила на розміщення реклами. 22% вказують, що треба значно підвищити ціни на розміщення реклами. 20% взагалі вважають, що необхідно заборонити всю рекламу, за вийнятком соціальної.  Хоча, 8% із наштих читачів, які взяли участь у опитуванні,  вважають, що у Києві з зовнішньою рекламою повний порядок.

До слова, згідно з новими правилами розміщення засобів зовнішньої реклами в Києві, у розміщенні реклами має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від розміру конструкцій - між найменшими форматами – сітілайтами – 40 метрів, і так далі, до 150 метрів між великими форматами – білбордами.

Також більш жорстким буде підхід до визначення тої чи іншою форматної зони з розміщення рекламних засобів.

225
Володимир Бондаренко
Костянтин Яловий
Дмитро Банас

Володимир Бондаренко

керівник апарату КМДА:

Місто закликає киян активніше долучатися до суспільно-політичного життя та брати участь у конкурсах і проектах, оголошених адміністрацією.

Костянтин Яловий

голова Постійної комісії Київради з питань екологічної політики:

– Кожен проект Бюджету участі заслуговує уваги і поваги до тих киян, кому небайдужий розвиток нашого міста, зокрема його екологічний стан. В першу чергу я голосував за проект розвитку та благоустрою парку «Нивки», який передбачає очищення озера, встановлення освітлення та створення нових зон відпочинку з доступом до води. Закликаю всіх приєднуватися до цієї ініціативи та активно підтримувати своїми голосами важливі проекти, адже разом ми зможемо створити сучасне комфортне місто для всіх.

Дмитро Банас

депутат Київської міської ради :

– Кияни подали багато проектів до бюджету участі. Однак здивований, що так мало людей на даний час долучилися до голосування. Хоча це наш перший досвід бюджету участі, новий для нас механізм. Переконаний, що надалі буде більше проектів і більше голосів. Тому закликаю мешканців Києва вдало розподілити 50 мільйонів громадського бюджету. Це чудовий шанс зробити Київ кращим.