EUR: 28.59
USD: 26.73

Столичні ЖЕКи розроблять плани підвищення якості послуг

17:53
20.04.2017
Столичні ЖЕКи розроблять плани підвищення якості послуг

Підвищення якості послуг ЖЕКів відбуватиметься лише за умови комплексного розвитку житлово-комунальної сфери та встановлення чітких стандартів роботи. Кожне підприємство повинне розробити план заходів, спрямованих на підвищення рівня сервісу. Про це сьогодні повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Він зауважив, що понад 70% дзвінків на номер міського контакт-центру 1551 стосуються саме якості надання житлово-комунальних послуг.

У середньому протягом місяця на 1551 надходить 300-400 звернень киян, які незадоволені роботою та рівнем обслуговування ЖЕКів. І ми розуміємо, що є низка причин такого стану речей. За останні два роки ми провели оптимізацію галузі: прибрали неефективний персонал та витрати, які не стосувалися безпосередньо надання послуг людям. Але ми мусимо визнати, що лише адміністративним шляхом ми не досягнемо якісного сервісного розвитку керівних компаній, сказав заступник голови КМДА.

За словами Петра Пантелеєва, в кожному районі необхідно розробити плани комплексного розвитку керуючих компаній, які обслуговують житловий фонд.

Звертаючись до ЖЕКу, мешканці повинні отримувати не відписки про відсутність фінансування, а бачити реальну роботу у своєму будинку чи дворі. Ці плани повинні орієнтуватися на зниження неефективних затрат, стосуватися технічної оснащеності ЖЕКів, умов праці робітників, які повинні мати добротний інвентар та уніформу. Індикатором успішності цих підприємств стане лояльність киян і кількість звернень на 1551 та інші гарячі лінії, підкреслив представник КМДА.

Джерело: оф. портал КМДА

Нагадаємо, жителі столиці незадоволені роботою ЖЕКів- Кличко

82

Олег Скрипка

20.04.2017

Уявіть газон з дуже непривабливими квітами. Їх періодично закатували в асфальт, а вони...

Ганна Старостенко

20.04.2017

Третій рік поспіль міська влада проводить конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівників...

Ола Мельциг

20.04.2017

Головна сцена Євробачення повністю готова. Це буде перший день, коли всі технології запрацюють...

Олексій Резніков

20.04.2017

Дивлячись на наше місто, таке враження, що скоро реклама буде розміщена на куполах...

Олександр Вовченко

20.04.2017

У Києві з початку процесу декомунізації, тобто за два роки, перейменовано 166 вулиць,...

Сергій Проскурня

19.04.2017

7 травня о 17:00 розпочнеться грандіозна трансляція церемонії відкриття Євробачення в усіх країнах-учасницях...

Антон Тараненко

19.04.2017

Гіди та екскурсоводи міста! Вже з 24 квітня стартує наш курс підвищення кваліфікації...

Володимир Бондаренко

18.04.2017

Розуміючи величезний попит на міський транспорт у поминальні дні, з 23 до 26...

Геннадій Пліс

18.04.2017

Ми маємо проблему – що далі робити з «Київенерго». Так, у тому числі...

Петро Пантелеєв

19.04.2017

Ми провели переговори з теплопостачальними організаціями та відкоригували графіки відключень гарячої води, оскільки...

Вікторія Муха

19.04.2017

З міського бюджету можуть виділяти кошти на на створення мистецьких продуктів. Така допомога...

Микола Поворозник

19.04.2017

Ми вже маємо результати роботи системи HELSI у Подільському районі, де записалися до...

Олександр Спасибко

19.04.2017

Велодень в Києві, як і відкриття велотреку, відбудеться 20 травня. Можливість займатися на...

Дмитро Левченко

18.04.2017

КП «Київпастранс» приділило особливу увагу організації роботи громадського транспорту під час проведення поминальних...

Володимир Прокопів

06.04.2017

Зважаючи на спрощену процедуру реєстрації поштових скриньок на даному домені та враховуючи ситуацію...

У столиці запрацює  електронна система запису до лікарів
До кінця 2017 року в медичних закладах первинної ланки всіх столичних районів працюватиме електронна система запису до лікарів. Про це під час прес-сніданку повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник. — Сьогодні ми вже маємо результати роботи системи HELSI у Подільському районі, де записалися до лікарів більше 23 000 разів, а 18 000 пацієнтів заведені в систему, користуючись якою, пацієнти ...