EUR: 29.08
USD: 26.03

Незаконна реклама стрімко зникає зі столичних вулиць

13:07
19.06.2017
Незаконна реклама стрімко зникає зі столичних вулиць

Упродовж травня в Києві демонтовано 458 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 245 одиниць демонтовано власниками.

Станом на кінець квітня в Києві налічується 45 972 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 12 961. Із усіх 45 972 наявних засобів: 24 743 – вивіски та кронштейни; 5 782 – щити, що стоять окремо, 2 164 – лайтпостери, що стоять окремо тощо.

- Після прийняття правил розміщення рекламних засобів у Києві власники рекламних конструкцій, на мій погляд, почали більш відповідально підходити до демонтажів власними силами. Кожен тиждень прослідковується позитивна тенденція у відсотковому відношенні демонтованих комунальниками та власниками конструкцій. Певен, завдяки спільній роботі громади, бізнесу та влади Київ уже незабаром стане прикладом для інших міст країни. Дуже важливим є те, що столичні підприємці вже вклали 8,2 мільйонів гривень у реалізацію пілотних проектів із впорядкування розміщення наземної реклами центральними вулицями столиці і реалізовують такі проекти, – зауважив керівник КП «Київреклама» Олександр Смирнов.

Нагадаємо, що перший пілотний проект – «Хрещатик» (у межах від площі Льва Толстого до Контрактової площі) – обійшовся у 5 млн грн. До проекту увійшли такі вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Сагайдачного, а також Володимирський і Боричів узвози, Поштова площа. Після реалізації проекту кількість наземної реклами на вказаних вулицях скоротиться із 268 до 71.

Другий проект – «Парковий», до якого увійшли Дніпровський узвіз, Дніпровський проїзд, Героїв Крут, Паркова дорога, Петрівська алея. Він обійшовся у 3,2 млн грн. На цих вулицях кількість наземних РЗ скоротиться з 155 до 65.

Нові правила уточнюють дозволені і заборонені формати конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Особлива увага приділена безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП тощо.

Окрім того, згідно з документом, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

Нагадаємо, що упродовж квітня в Києві демонтовано 820 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 355 одиниць демонтовано власниками.

Нагадаємо, Русанівські фонтани працюватимуть у повному складі.

164

Ганна Старостенко

23.06.2017

У столиці спільно з німецьким урядом реалізується програма зі створення додаткових груп у...

Віктор Брагінський

22.06.2017

До кінця 2019 роки запустити дві станції - "Мостицька" і "Проспект Правди". За...

Ірина Бекешкіна

22.06.2017

Чим ближче до заходу, тим вищий відсоток людей, які вважають безвізовий режим важливим.

Микола Поворозник

22.06.2017

На сьогодні Верховною Радою України у першому читанні прийнято законопроект щодо реформування сфери...

Андрій Рева

22.06.2017

До реформи пенсії призначались за п’ятнадцятьма різними законами, що, безумовно, створювало багато шляхів...

Олександр Цибульщак

23.06.2017

Мав надію, що естетична краса Парк Наталка вплине на відвідувачів парку та вони...

Михайло Наконечний

22.06.2017

Шини мають високий ступінь токсичності, саме тому потребують спеціальних методів утилізації зі збереженням...

Володимир Прокопів

22.06.2017

Завдання органів державної влади, місцевого самоврядування та безпосередньо кожного громадянина — збереження культурного...

Сергій Горбачов

21.06.2017

У Київраді - презентація "другого сезону" розвитку громадського бюджету Києва у галузі освіти.

...

Григорій Мельничук

19.06.2017

У дискусії про розв'язку на Шулявці абсолютно упущений комплексний підхід до міської мобільності...

Петро Пантелеєв

20.06.2017

Більше 300 млн грн виділено з місцевого бюджету на підготовку до зими. Ми...

Петро Порошенко

20.06.2017

Все, що відбувається зараз в Україні, є в серці діаспори. Ми це відчуваємо,...

Геннадій Пліс

20.06.2017

Всім, кому небайдужа доля рідного міста: завтра, 21 червня у КМДА розпорядники бюджетних...

Віталій Кличко

21.06.2017

Минулого року 60% залучених в Україну інвестицій прийшли саме до Києва. І працюють...

Пройшло тестування столичних парковок: як працюють паркувальники та що думають водії?
Нещодавно, у столиці провели цікавий моніторинг. Ціллю експерименту було визначити плюси та мінуси паркувальників, побачити реальну реакцію водіїв на них та стан київських парковок. Три випробні майданчики проекту «Чесна парковка» знаходились на вулиці Володимирській, площі Івана Франка та Прорізній. У рамках акції, на тестових місцях розповсюджували брошурки з матеріалами про легкі способи безготівкової оплати за паркування. Про ц...