Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати погодили проект рішення, який передбачає надання згоди на прийняття до комунальної власності міста Києва ділянок автомобільних доріг загального користування державного значення.
Йдеться про окремі ділянки Кільцевої дороги, які перебувають на балансовому утриманні Служби автомобільних доріг у Київській області. Це необхідно, аби столиця вчасно їх могла розчищати та ремонтувати, разом із дорогами, які належать Києву.
Відповідно до проекту рішення, Київ планує прийняти на баланс міста наступні автошляхи:
1. Т-10-27 Київське півкільце, км 20 + 809 - км 24 + 967, протяжністю 4,158 км, що проходить по вулиці Академіка Заболотного від музею «Пирогово» до Дніпропетровського шосе (залізничний шляхопровід);
2. Т-10-27 Київське півкільце, км 14 + 360 - км 16 + 980, протяжністю 2,620 км, що проходить від вулиці Ватутіна до Одеської площі;
3. Т-10-27 Київське півкільце, км 10 + 600 - км 12 + 420, протяжністю 1,820 км, що проходить від повороту на місто Вишневе до вулиці Трублаїні;
4. Т-10-39 Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського, км 0 + 000 - км 7 + 316 протяжністю 7,316 км;
5. Р-02 Київ - Іванків - Овруч, км 11 + 432 - км 12 + 190, протяжністю 0,758 км, що проходить по проспекту Мінському від площі Шевченка до перехрестя з автомобільною дорогою Т-10-39 Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського.
-Ці ділянки не входять до міського підпорядкування, а перебувають на балансовому утриманні Служби автомобільних доріг у Київській області. І тут виникає декілька проблем. Зокрема, у зимовий період Київ свої відрізки доріг чистить, а на ділянках, які належать області, сніг прибирають пізніше, після магістральних автошляхів. Аналогічно відбувається і влітку з ремонтними роботами. До прикладу, ми зробили капітальний ремонт від Вишневого до проспекту Перемоги. Ті відрізки, які належать київській області, на жаль, сьогодні мають незадовільний стан покриття. Тому ця дорога потребує єдиного утримувача. І ним має бути місто Київ”, - зазначив ініціатор проекту рішення, заступник міського голови — секретар Київради Володимир Прокопів.
Зазначимо, Київське півкільце (індекс Т-10-27) протяжністю 13,3 км; Гостомельське шосе - просп. Маршала Рокоссовського (індекс Т-10-39) протяжністю 7,316 км; Київ - Іванків - Овруч (індекс Р-02) протяжністю 171,7 км, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України належать до переліку автомобільних доріг загального користування державного значення. При цьому, фактична протяжність Київського півкільця становить 35,746 км, і складається з окремих ділянок, які перебувають на балансовому утриманні у Служби автомобільних доріг у Київській області та підприємств, що входять
до складу комунальної корпорації «Київавтодор».
Проект рішення також має розглянути постійна комісія Київради з питань власності.
Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця, – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook!
Андрій Андрєєв
15.02.2019
Продовжуємо боротися з вічною проблемою старих багатоповерхівок - ненадійними ліфтами, срок експлуатації яких...
Вячеслав Непоп
15.02.2019
Дніпровський район активно розвивається. І на певному етапі стало зрозуміло, що маленька двоповерхова...
Віталій Кличко
15.02.2019
Мер Києва Віталій Кличко візьме участь у роботі 55-ої Мюнхенської конференції з питань...
Петро Кузик
12.02.2019
Вступ в НАТО необхідний для України, але однієї декларації недостатньо, для досягнення мети...
Володимир Омелян
14.02.2019
Оскільки логістика є серед топ-5 пріоритетів президентської програми на наступні п`ять років, певен,...
Дмитро Білоцерковець
14.02.2019
Поки місто в судах відстоює свою позицію і робить все, що б не...
Уляна Супрун
14.02.2019
В інтересах пацієнтів Кабінет Міністрів України прийняв розпорядження, яке дозволяє мені знову виконувати...
Микола Поворозник
13.02.2019
Для батьків найбільше щастя – здорові діти! Це я вам як батько авторитетно...
Олесь Маляревич
11.02.2019
Разом з начальником ЖЕК 410 нагородили двірників Русанівки, Лівобережного масиву і Микільської Слобідки!
Володимир Прокопів
07.02.2019
Громадський бюджет користується дедалі більшою популярністю. Щороку зростає як кількість поданих проектів, так...
Костянтин Яловий
06.02.2019
В приймальню звернулися обурені мешканці нашого мікрорайону щодо незадовільно проведеної реконструкції транспортного вузла...
Володимир Гончаров
04.02.2019
На першій цьогорічній сесії Київради серед важливих рішень підтримали зміни до цільової програми...
Дмитро Давтян
30.01.2019
Запозичити досвід найрозвиненіших міст світу та втілити найактуальніше у Києві. Про це йшлося...
Вікторія Муха
28.01.2019
Ми не можемо змінити минуле, наші слова не будуть почуті жертвами страшної трагедії...
Петро Пантелеєв
25.01.2019
Комунальна техніка Комунальна корпорація "Київавтодор" працювала всю ніч, двірники з самого ранку прибирали...
Тарас Панчій
23.01.2019
Будівництво кладовища для тварин на території Києва є надзвичайно актуальним на сьогодні питанням....