EUR: 28.59
USD: 26.73

10 найважливіших проблем для киян за інформацією 1551

12:28
12.04.2017
10 найважливіших проблем для киян за інформацією 1551

«Контактний центр міста Києва 1551» став давно надійним радником та другом для багатьох киян та гостей міста. Куди ще поскаржитися на відсутність гарячого водопостачання, погано прибраний двір,  неякісний сервіс у поліклініці чи байдуже ставлення вихователя у дитячому садочку до дитини. Тут і порадять, що робити, і складуть скаргу на посадовця та передадуть її для вирішення вашого питання вищим адміністративним органам. Протягом вас проінформують про результати перевірки описаної вами ситуації. Що потрібно щоб залишити скаргу? 
Перший варіант. Подзвонити за номером 1551 та дочекатись з’єднання з оператором. Під час спілкування  оператор контактного центру дізнається ваші контактні дані, ситуацію, на яку ви скаржитесь та самостійне складе скаргу.
Другий варіант. Зайти на сайт контактного центру, зареєструватись, та залишити звернення (кількість знаків повинно не перевищувати 2500). До звернення можна додати до 5 фотографій, але це не обов’язкова умова. Після відправки ваше звернення попаде на перевірку модератору. Якщо ваше звернення відповідає формальним умовам,то на електронну пошту ви отримаєте повідомлення, що реєстрація пройдена успішно. 
Максимальний термін виконання звернення до 14 днів. Але, якщо воно екстрене, наприклад, не працює ліфт у під’їзді, то обіцяють з’ясувати ситуацію протягом дня-двох. 
Те, що «Контактний центр міста Києва 1551» користується попитом серед киян, можна зробити висновок, переглянувши статистику. Так, лише за місяць (з 12 березня по 12 квітня) було зареєстровано 394883 звернення. 
З 4 по 10 квітня було виділено топ-10  найпроблемніших питань, що надійшли до КБУ. А саме: скарги на відсутнє гаряче водопостачання або незадовільна температура води, не працює ліфт, незадовільна температура у приміщенні, не працює вантажний ліфт, скарги на відсутність благоустрою після виконання планових чи аварійних робіт, відсутність освітлення у під’їзді, незадовільний стан асфальту, прибирання території, технічний стан проїжджих частин вулиць та тротуарів. 
Технічні засоби не стоять на місці, і зараз можна не лише залишати повідомлення у контактному центрі, а й отримувати. Так, створено сервіс інформування киян. Мета його створення - поліпшення якості життя і добробуту столиці.

Для того, щоб отримувати інформацію на email про надзвичайні ситуації, зміни руху метро, перекриття доріг, терміновому пошуку донорів крові, плановому відключенні електроенергії, відключення води та про зміни руху транспорту, необхідно:
1. Зайти на сайт 1551.gov.ua.
2. Знайти розділ «Інформування киян» - сервіс sms і email сповіщення.
3. Зареєструватися, залишивши адресу електронної пошти.
Для того, щоб отримувати інформацію на мобільний за допомогою sms про надзвичайні ситуації, зміни руху метро і про перекриття доріг, необхідно:
1. Зайти на сайт 1551.gov.ua.
2. Знайти розділ «Інформування киян» - сервіс sms і email сповіщення.
3. Зареєструватися, залишивши номер мобільного телефону.
Оперативна інформація надається Київською міською державною адміністрацією. Скарги та пропозиції від жителів міста приймаються на порталі www.1551.gov.ua або за телефоном гарячої лінії 1 551 (зі стаціонарного), або по телефону (044) 205-73-37.

 

222

Олег Скрипка

20.04.2017

Уявіть газон з дуже непривабливими квітами. Їх періодично закатували в асфальт, а вони...

Ганна Старостенко

20.04.2017

Третій рік поспіль міська влада проводить конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівників...

Ола Мельциг

20.04.2017

Головна сцена Євробачення повністю готова. Це буде перший день, коли всі технології запрацюють...

Олексій Резніков

20.04.2017

Дивлячись на наше місто, таке враження, що скоро реклама буде розміщена на куполах...

Олександр Вовченко

20.04.2017

У Києві з початку процесу декомунізації, тобто за два роки, перейменовано 166 вулиць,...

Сергій Проскурня

19.04.2017

7 травня о 17:00 розпочнеться грандіозна трансляція церемонії відкриття Євробачення в усіх країнах-учасницях...

Антон Тараненко

19.04.2017

Гіди та екскурсоводи міста! Вже з 24 квітня стартує наш курс підвищення кваліфікації...

Володимир Бондаренко

18.04.2017

Розуміючи величезний попит на міський транспорт у поминальні дні, з 23 до 26...

Геннадій Пліс

18.04.2017

Ми маємо проблему – що далі робити з «Київенерго». Так, у тому числі...

Петро Пантелеєв

19.04.2017

Ми провели переговори з теплопостачальними організаціями та відкоригували графіки відключень гарячої води, оскільки...

Вікторія Муха

19.04.2017

З міського бюджету можуть виділяти кошти на на створення мистецьких продуктів. Така допомога...

Микола Поворозник

19.04.2017

Ми вже маємо результати роботи системи HELSI у Подільському районі, де записалися до...

Олександр Спасибко

19.04.2017

Велодень в Києві, як і відкриття велотреку, відбудеться 20 травня. Можливість займатися на...

Дмитро Левченко

18.04.2017

КП «Київпастранс» приділило особливу увагу організації роботи громадського транспорту під час проведення поминальних...

Володимир Прокопів

06.04.2017

Зважаючи на спрощену процедуру реєстрації поштових скриньок на даному домені та враховуючи ситуацію...

У столиці запрацює  електронна система запису до лікарів
До кінця 2017 року в медичних закладах первинної ланки всіх столичних районів працюватиме електронна система запису до лікарів. Про це під час прес-сніданку повідомив заступник голови КМДА Микола Поворозник. — Сьогодні ми вже маємо результати роботи системи HELSI у Подільському районі, де записалися до лікарів більше 23 000 разів, а 18 000 пацієнтів заведені в систему, користуючись якою, пацієнти ...