ss

10 найважливіших проблем для киян за інформацією 1551

12:28
12.04.2017
10 найважливіших проблем для киян за інформацією 1551

«Контактний центр міста Києва 1551» став давно надійним радником та другом для багатьох киян та гостей міста. Куди ще поскаржитися на відсутність гарячого водопостачання, погано прибраний двір,  неякісний сервіс у поліклініці чи байдуже ставлення вихователя у дитячому садочку до дитини. Тут і порадять, що робити, і складуть скаргу на посадовця та передадуть її для вирішення вашого питання вищим адміністративним органам. Протягом вас проінформують про результати перевірки описаної вами ситуації. Що потрібно щоб залишити скаргу? 
Перший варіант. Подзвонити за номером 1551 та дочекатись з’єднання з оператором. Під час спілкування  оператор контактного центру дізнається ваші контактні дані, ситуацію, на яку ви скаржитесь та самостійне складе скаргу.
Другий варіант. Зайти на сайт контактного центру, зареєструватись, та залишити звернення (кількість знаків повинно не перевищувати 2500). До звернення можна додати до 5 фотографій, але це не обов’язкова умова. Після відправки ваше звернення попаде на перевірку модератору. Якщо ваше звернення відповідає формальним умовам,то на електронну пошту ви отримаєте повідомлення, що реєстрація пройдена успішно. 
Максимальний термін виконання звернення до 14 днів. Але, якщо воно екстрене, наприклад, не працює ліфт у під’їзді, то обіцяють з’ясувати ситуацію протягом дня-двох. 
Те, що «Контактний центр міста Києва 1551» користується попитом серед киян, можна зробити висновок, переглянувши статистику. Так, лише за місяць (з 12 березня по 12 квітня) було зареєстровано 394883 звернення. 
З 4 по 10 квітня було виділено топ-10  найпроблемніших питань, що надійшли до КБУ. А саме: скарги на відсутнє гаряче водопостачання або незадовільна температура води, не працює ліфт, незадовільна температура у приміщенні, не працює вантажний ліфт, скарги на відсутність благоустрою після виконання планових чи аварійних робіт, відсутність освітлення у під’їзді, незадовільний стан асфальту, прибирання території, технічний стан проїжджих частин вулиць та тротуарів. 
Технічні засоби не стоять на місці, і зараз можна не лише залишати повідомлення у контактному центрі, а й отримувати. Так, створено сервіс інформування киян. Мета його створення - поліпшення якості життя і добробуту столиці.

Для того, щоб отримувати інформацію на email про надзвичайні ситуації, зміни руху метро, перекриття доріг, терміновому пошуку донорів крові, плановому відключенні електроенергії, відключення води та про зміни руху транспорту, необхідно:
1. Зайти на сайт 1551.gov.ua.
2. Знайти розділ «Інформування киян» - сервіс sms і email сповіщення.
3. Зареєструватися, залишивши адресу електронної пошти.
Для того, щоб отримувати інформацію на мобільний за допомогою sms про надзвичайні ситуації, зміни руху метро і про перекриття доріг, необхідно:
1. Зайти на сайт 1551.gov.ua.
2. Знайти розділ «Інформування киян» - сервіс sms і email сповіщення.
3. Зареєструватися, залишивши номер мобільного телефону.
Оперативна інформація надається Київською міською державною адміністрацією. Скарги та пропозиції від жителів міста приймаються на порталі www.1551.gov.ua або за телефоном гарячої лінії 1 551 (зі стаціонарного), або по телефону (044) 205-73-37.

 

642

Микола Поворозник

20.09.2017

Процедура оплати паркування через мобільний додаток займає близько 2 хв, через смс- паркування...

Сергій Гусовський

20.09.2017

Аби почати рухатися поза межами масових протестів та досягти рівня, коли включення громади...

Іванна Климпуш-Цинцадзе

20.09.2017

Уже за кілька днів розпочнуться «Ігри Нескорених», участь у яких Національна збірна України...

Володимир Прокопів

20.09.2017

Кияни підтримали ініціативу назвати одну із вулиць столиці на честь Богдана Гаврилишина. Із...

Олег Гаряга

19.09.2017

Ми розпочинаємо одягання пам’ятника Анні у національні костюми – у нас ще такого...

Петро Порошенко

20.09.2017

Під час виступу у Військовій академії США «Вест-Пойнт» мав нагоду розвінчати низку міфів...

Тетяна Меліхова

20.09.2017

На звернення ошуканих інвесторів запропонувала членам комісії Київради з питань архітектури, містобудування та...

Дмитро Білоцерковець

19.09.2017

На вихідних співробітники поліції затримали злодіїв, які перевозили в Mercedes 14 кришок від...

Петро Пантелеєв

19.09.2017

Рішення й проекти, що не мають підтримки громади - приречені. Ми повинні розвивати...

Олексій Резніков

19.09.2017

Нова редакція Статуту буде прописана таким чином, що інтереси публічні будуть переважати над...

Віталій Кличко

19.09.2017

Держава фактично повернула муніципалітетам попередні борги. Логічним є те, що органи місцевого самоврядування...

Володимир Гройсман

19.09.2017

15 вересня ми внесли в Парламент закон про бюджет на 2018 рік. Це...

Андрій Странніков

14.09.2017

У Київраді формують прогнозовані показники Головного фінансового документу столиці на 2018 рік. За...

Владислав Михайленко

14.09.2017

Тривалий час в місті Києві існувала законодавча колізія. Згідно чинного законодавства, алкогольні напої...

Артем Стельмашов

12.09.2017

Останнім часом кількість "зради" в фейсбуці зашкалює. Щоб трохи додати позитиву, вирішив додати...

У Києві були підвищені тарифи на квартплату, тому в КМДА вирішили ознайомити киян із складовими цього тарифу, зокрема з тим, що йде на поточний ремонт.   - Треба сказати людям, скільки спрямовується коштів на поточний ремонт їх будинків, - пояснює начальник управління (інспекції...