Для управління світлофорними об’єктами на базі новітніх технологій у найближчі три роки у столиці побудують оптоволоконні лінії зв’язку автоматизованої системи керування дорожнім рухом (АСКДР).
За словами заступника голови КМДА Дмитра Давтяна, це, зокрема, дозволить слідкувати за рухом транспорту в режимі реального часу та передавати відповідні дані на інформаційні табло для пасажирів. Підписано відповідне розпорядження КМДА.
Замовником робіт визначено комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху». Вже цього року воно має замовити розробку проекту, провести його експертизу та затвердити.
-Підприємство також має розробити і погодити з Управлінням патрульної поліції Києва схему організації дорожнього руху на період виконання робіт. Їх фінансування триватиме за рахунок бюджетних коштів у рамках Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, - говорить Дмитро Давтян. - Наразі на вулично-дорожній мережі Києва до системи керування дорожнім рухом за каналом стільникового зв’язку GPRS підключено вул. Д. Щербаківського, вул. Дегтярівську, вул. Стеценка, вул. Академіка Туполєва, вул. Шовковичну, просп. Академіка Глушкова, просп. Голосіївський, вул. Василенка.
Утім, канал має відносно невелику швидкість передачі даних – 125 кбіт/сек, що надає можливість передачі даних від дорожніх контролерів до системи ЦПК АСКДР. Проте ця швидкість не дозволяє передавати інформацію з відеодетекторів транспорту під час його моніторингу в режимі реального часу та управляти інформаційними табло. Крім того, у разі відключення електроживлення на базових станціях стільникового зв’язку втрачається зв’язок між дорожніми контролерами та системою АСКДР.
Оптоволоконний канал передачі даних дозволить отримати трафік до 100 Гбіт/сек, та повноцінно використовувати управління світлофорними об’єктами на базі новітніх технологій (можливість отримання відеопотоків на ЦПК АСКДР, найбільш стабільного зв’язку між дорожніми контролерами та системою ЦПК АСКДР із отриманням резервного каналу передачі даних по GPRS). Таким чином, це покращить транспортну ситуацію та посилить безпеку дорожнього руху столиці.
Микола Поворозник
22.02.2019
Ще один крок до створення Київської агломерації - зустріч з очільниками міст, містечок...
Олександр Харченко
21.02.2019
Згадували з колегами події 5-ти річної давнини. Вклонились полеглим героям. Досить багато людей...
Костянтин Яловий
21.02.2019
У відповідь на звернення жителів нашого мікрорайону щодо незадовільного стану доріжок у парку...
Петро Пантелеєв
21.02.2019
Всі пам’ятаємо перекриття Харківського шосе, коли сотні авто, карети швидкої допомоги стояли в...
Вячеслав Непоп
20.02.2019
Вулиця Інститутська, майдан. 20 лютого 2014 року. Забути неможливо.
Олександр Пабат
20.02.2019
У 2018-му від інфаркту міокарда в столичних медустановах померло 609 киян. Незважаючи на...
Уляна Супрун
20.02.2019
5 років після найжорстокіших протистоянь Революції Гідності. 5 років у День Героїв Небесної...
Валентин Мондриївський
18.02.2019
Рообимо улюблений Київ кращим. Розпочала свою роботу школа Громадського бюджету. Суспільство стало відповідальнішим...
Віталій Кличко
15.02.2019
Мер Києва Віталій Кличко візьме участь у роботі 55-ої Мюнхенської конференції з питань...
Петро Кузик
12.02.2019
Вступ в НАТО необхідний для України, але однієї декларації недостатньо, для досягнення мети...
Дмитро Білоцерковець
14.02.2019
Поки місто в судах відстоює свою позицію і робить все, що б не...
Олесь Маляревич
11.02.2019
Разом з начальником ЖЕК 410 нагородили двірників Русанівки, Лівобережного масиву і Микільської Слобідки!
Володимир Прокопів
07.02.2019
Громадський бюджет користується дедалі більшою популярністю. Щороку зростає як кількість поданих проектів, так...
Дмитро Давтян
30.01.2019
Запозичити досвід найрозвиненіших міст світу та втілити найактуальніше у Києві. Про це йшлося...
Вікторія Муха
28.01.2019
Ми не можемо змінити минуле, наші слова не будуть почуті жертвами страшної трагедії...
Тарас Панчій
23.01.2019
Будівництво кладовища для тварин на території Києва є надзвичайно актуальним на сьогодні питанням....